07 Temmuz, 2009

Micheal Jackson, Hayatı, Cenazesi ve Çarşı


25 Haziran'da bir devri bitirircesine hayata gözlerini yuman Pop İlahı Micheal Jackson(MJ)'un cenazesi bildiğiniz gibi bugün yapılacak. Bir çok kanal canlı yayında bu "son"u dünyaya iletirken, orda birebir izlemek isteyen hayranlar için de bilet satışları yapılıyor. En son NTV'nin haberinde okuduğuma göre, karaborsada bu biletler 100.000 Amerikan Doları'na (evet, yazıyla YÜZBİN amerikın dalırs'a) kadar ulaşmış durumda. Elbette hayranları MJ'nin dirilip son bir kez şarkı söylemesi umuduyla almıyorlar bu biletleri... Şahsen ben bu son manevi görevi yerine getirebilmek için bu kadar para ödemektense, bu parayla MJ'nin anısına bir vakıf vb bir şey kurmayı ya da halihazırda bu amaçla kurulmuş olan vakıflardan birine bağışta bulunmayı tercih ederdim. Ya da bu kadar para sahibi olunca ben de kafayı yer, bu tür şeyleri akıl etmez ve böyle sırf ilerde "torunlarıma anlatayım" diye bu manevi görevi para karşılığı yerine getirirdim belki, kimbilir... :)

Bununla birlikte, yıllardır çeşitli skandallarla gündeme gelen, "ırkçı zihniyet yüzünden beyazlığa özenip beyaz olmaya çalıştı" şeklinde yüzündeki renk değişimi açıklanan MJ'nin gerçek hikayesi, ne yalan söyleyeyim benim içimi burktu. Bunca yıldır hiçbir sağlık problemi ile gündeme gelmeyen, psikolojisi, yalnızlığı ve borçları sorgulanmayan ancak yalnızca aleyhinde çıkan haberlerle karalanan MJ'a, tek yanlı gösterdiğim önyargıdan dolayı özürlerimi sunmak isterdim gerçekten...

Son olarak, Beşiktaş Çarşı grubunun MJ ile ilgili ilanını duymuşsunuzdur muhtemelen: "Hayatının yarısını siyah, yarısını beyaz geçiren büyük beşiktaşlı MJ ruhun şad olsun" :) Bu gruba bayılıyorum ben kelimenin tam anlamıyla!!! Keşke Galatasaray'ın taraftar klübü olsalarmış- bu zeka,bu yaratıcılık tuttuğum takım harici bir yerde ya, çok üzülüyorum! Yine bilmeyenler için, Fenerbahçe'ye antipatisi olan ve karşısına alan (eh ne de olsa biz kardeş takımlarıyız) bu grup, bir süre önce ibneyiz.biz alan adını satın almış ve bu alan adının içeriğini de FB'ye yönelik hazırlamış. :) Gerçekten çok yaratıcı, zeka ürünü bir hareket daha. Alan adı sonrasında başkalarına transfer edilmiş ve içerik de değişmiş ama bunu ilk akıl edenin onlar olması benim için yeterli.. :)

Ya, bir Galatasaraylı olsam da, kardeş takım taraftarı olarak beni de aralarına alırlar mı acaba? :) :p

5 yorum:

  1. ahu hanım:) çok buyuk bir hayranınızım :) yazılarınızı buyuk bir merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. MJ nın ölüm hbrını gördüm bir an dondum kaldım. dediğin gibi bir devrin sonu:))
    o meşhur step dansını aynanın karşısında az yapmaya çalışmadım:))) tabiki hiç başaramadım:))
    arkasından çıkan hbrleri de unutmamak lazım. o artık şehir ehsaneleriyle yaşıyor:))

    YanıtlaSil
  3. ehehe, ben de sizin yorumlarınızın bir hayranıyımmm, ben de onları merakla bekliyorum adnubanu hanım :)))

    evet gerçekten ya. ben gerçek ölüm sebebini dahi (yani tamam aşırı doz da, bilerek mi, cinayet mi, bilmeden mi nasıl?) hiç bir zaman öğrenemeyeceğimizi düşünüyorum. Ama neyse ki cenazesini cam tabutta sergiliyorlarmış, yoksa gerçekten ölüp ölmediği bile hep muallakta kalacaktı :)

    YanıtlaSil
  4. I was at the death of Michael Jackson truley saddened. I have loved him and his music since we were all wearing them with the penny in penny loafers, white socks, zipper jackets, gloves and glitter with Jerri curls and moonwalking to our favorite hits. Me and Mike were truly connected and he will be forever missed. I just wish I could have been by his side growing up.

    YanıtlaSil
  5. Mosi, it really saddened all of us, it was like ending of our chilhood. His death like the era's death. I've never been a big fan of him, but his death meant a lot to me, too. I would not pay 100.000 USD to attend his funerel, even if I had, though.. :)

    YanıtlaSil