06 Temmuz, 2009

YAZIYOOOO, YAZIYOOOOO, AHU YAZIYOOOOoooOOO!

Eh, artık benim de bir blog oluşturma zamanım gelmişti de geçiyordu. MSN Spaces, Facebook, Twitter derken asıl ihtiyacım olanın kendime ait bir blog olduğunu en sonunda anlamış bulunuyorum. İçerikte siyasete çok yer vermemeyi planlıyorum, ama tabii kayıtsız kalınamayacak durumlar bu beyanımın dışındadır. :)

Facebook'taki takipçilerim, hadi ekleyin bakayım blogumu takip listenize! :P Yorumlarınızı burda da ihmal etmeyin lütfen.

Sevgiler ve merhabalar efemmm!

6 yorum:

  1. ilk yorumun benden :))
    hayırlı olsunn blogun:))) güle güle kullan:)
    yazılarını merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkürler banuşummm! ben de yorumlarını merakla bekliyorum, haberin olsunn :)

    YanıtlaSil
  3. her gün takipçinim ahucum :) amerika yazılarını çok beğenmiştim:) burasını açman çok ıı olmuş:) hepsi bir arada artık:)

    YanıtlaSil
  4. ay canım benim çok sağol. :)
    bir ara onları da eklemeyi dusunuyorum buraya, biraz eskidi onlar gerçi ama hayatımın anıları yani, askerlik anıları gibi birşey benim içn :))

    YanıtlaSil
  5. Ay bi gün blogunuza çay içmeye gelcez müsaitseniz. :)

    YanıtlaSil
  6. ay gelin gelin, her gün gelin müsaitim. :)
    ama neden adsızsınız? tarzınızdan çıkartmamı beklediniz ama eleye eleye son 2 kişi arasında kaldım. :)
    kimsiniz kuzum? :)

    YanıtlaSil